„ARP”: există o Românie Tainică

ASOCIAŢIA ROMÂNĂ PENTRU PATRIMONIU

ARP – Bilanţ de etapă: activităţi şi proiecte

Posted by ARP pe august 19, 2007

ASOCIATIA ROMANA PENTRU PATRIMONIU ( ARP ) si-a inceput activitatile in anul 2004 ,fiind creatia unui grup de intelectuali,scriitori si oameni de afaceri care au considerat ca orice actiune cetateneasca este utila – indiferent la ce scara se produce aceasta – atunci cand corespunde unor necesitati evidente ale societatii romanesti. Mentionam aici numai cateva din actiunile desfasurate de ARP in perioada anterioara – am initiat si sustinut crearea ” Retelei Culturale ” , un vast sistem de contacte intre organizatii culturale , publicatii , edituri si numerosi carturari , autori si cetateni activi in vederea cunoasterii reciproce superioare si a unei actiuni rezemate pe principii comune
-am acordat Premiile Patrimoniului Romanesc unui numar de peste 190 de personalitati ale culturii romanesti de pretutindeni,unor initiative
culturale,cetatenesti si patrimoniale,unor edituri si publicatii cu activitate distincta si caracter modelator
-am initiat,ingrijit si editat volumul-tezaur ” CUVINTE PENTRU URMASI. Modele si Exemple pentru Omul Roman „,aparut in 2005,o „carte de intelepciune”continand concluziile de viata si indrumarile unui numar de 72 de personalitati contemporane din viata culturala romaneasca
-am initiat,ingrijit si editat primul volum din ciclul de depozitii si programe „MARTURISIREA DE CREDINTA LITERARA.Scrisul ca religie la Romani ,in preajma anului 2000,aparut in 2006
-am participat la editarea mai multor volume cu caracter cultural,in special prin ed.Carpathia Press,Intermundus si Kogaion Editions care actualmente sunt administrate de  ARP
-am participat la co-editarea mai multor publicatii locale,regionale si nationale si la distributia lor interna si internationala ; co-editarea a cuprins furnizarea de materiale , scrise si vizuale, ca si contributii financiare
– am creat Programul ” Intermundus ( ” Pune Romanii in legatura ” ) avand ca obiectiv incurajarea contactelor intre romani din toate zarile in ideea concentrarii fortelor dedicate principiilor ” diferentierii ” si ” afirmarii identitatii „.
>>>continuarea aici >>>>

Sorry, the comment form is closed at this time.